Nejlevnější mobilní telefony a kvalitní prodej již 10 let -záruka Vaší spokojenosti!
Často kladené otázky
Chci si objednat zboží, jak to mám udělat?
Objednávku můžete provést těmito způsoby:
a) telefonicky na tel. č. 608 444 007
b) přes košíkový systém
c) e-mailem na objednavky@mobilhouse.cz
d) přes Skype FS-mobilhouse.cz (najděte si nás přes službu hledat). Můžete nám přes internet i zavolat. Pokud nejsme on-line, napište nám prosím nejdříve mail, jakmile to bude možné, tak se přihlásíme.Bližší informace a informace o firemních kontaktech, zárukách, reklamacích, platbě apod. najdete v rubrice Nákupní řád.
Chtěl bych si objednat zboží přes internet (košíkový systém), musím se u vás registrovat?
Ne, nemusíte, stačí jednoduše vložit zboží do košíku a v košíku si vybrat variantu dodání a vypsat kontaktní údaje. Záleží jen na vás, zda se dopředu zaregistrujete. Pokud ano, tak Vám to přinese cenové výhody při další objednávce (viz Klub mobilhouse).
Jaké jsou možnosti dodání a ceny dopravy, jaké způsoby platby akceptujete?
Podrobné informace o všech možnostech dodání a platby najdete v rubrice Nákupní řád.
Jak se dostanete k nám kvůli osobnímu odběru zboží?
odběrní místo: Tibetská (hned u Evropská), Praha 6. Předběžný čas odběru zboží nutno domluvit předem!!! I když je na webu napsáno, že je zboží skladem, je vždy nutné se předem domluvit, aby bylo pro Vás konkrétní zarezervováno a aby byl přítomen někdo, kdo by Vám zboží vydal. Může se stát, že i když je na webu napsáno zboží skladem, může být zboží zarezervováno pro jiného klienta, takže je nutná vždy individuální domluva. Není problém se na čase, který Vám bude vyhovovat (i o víkendech, večerech aj.).
Pokud pojedete tramvají z Dejvické, tak vystupujte na zastávce Sídliště Červený vrch. Pokud autem, dá se tady bez problémů vždy zaparkovat . Akorát Vás chceme poprosit, aby jste neparkovali na vyhrazených místech (parkoviště se zákazem vjezdu), dodržování je hlídané ostrahou a kamerovým systémem. Nejlepší je vyjet až nahoru do dopce, na "téčku" se dát doprava a využít kolmá stání.
Jak rychle mi bude zboží dodáno?
Zboží Vám bude dodáno pokud je skladem (k orientaci vám mohou posloužit informace uvedené u každého zboží) v co nejkratším termínu. Po Praze lze dodat tentýž den (zejména dovoz do firem, zaměstnání, domů), po celé republice do 24 hodin u mobilních telefonů, cca 2-3 dny u příslušenství. Termín dodání Vám na základě Vaší objednávky potvrdíme, při telefonické objednávce a dovozu po Praze se domluvíme na termínu, který Vám bude vyhovovat.
U každého zboží uvádíte na webu termín dodání, jak to funguje?
Uvedenou dobou se rozumí dodání rozvozem po Praze. Při zasílání je nutno připočítat dobu pro doručení, tj. jeden pracovní den pro dražší zboží a 2-3 pracovní dny pro příslušenství. Příklady: a) V 10:05 hod. si objednáte přes internet mobilní telefon, u kterého je uvedeno dodání ihned. Objednáte si dovoz po Praze s tím, že by vám vyhovovalo dodání odpoledne 14-18 hod do Vašeho zaměstnání. Následně Vám zavoláme a potvrdíme uvedený čas, resp. ještě upřesníme. b) V 08:45 hod. si objednáte přes internet mobilní telefon, u kterého je uvedeno dodání ihned. Objednáte si ho na dobírku. Co nejdříve Vás budeme kontaktovat (telefonicky, e-mailem), objednávku potvrdíme a telefon Vám přijde druhý den cenným profi balíkem české pošty. c) V 11:45 hod. si objednáte přes internet mobilní telefon, u kterého je uvedeno dodání ihned. Objednáte si ho s tím, že předem zaplatíte na účet 444007/5500 u eBanky, respektive nyní Raiffeisen BANK as.. Objednávka Vám bude potvrzena, pak můžete zboží ihned zaplatit. Pokud máte RB, tak bude u Vás zboží následující pracovní den, pokud jinou banku, tak následující pracovní den po připsání částky na účet (připsání trvá obvykle cca 1-2 dny). d) V 13:50 si objednáte přes internet mobilní telefon, u kterého je uvedeno dodání 3 dny. Objednávka Vám bude potvrzena plus následně potvrzeno, kdy opravdu bude zboží skladem. Následná doprava trvá jeden pracovní den. Pokud dojde k nějakému problému ohledně doby dodání, budete ihned informováni.
Mám špatné zkušenosti s nákupem přes internet, jaké mám záruky, že mi bude zboží skutečně v pořádku dodáno?
Při nákupu přes internet je nutné postupovat obezřetně, aby jste nenaletěl nějaké neseriózní firmě. Chce to zjistit si o firmě co nejvíce údajů, které by potvrdily její solidnost (živnostenský nebo obchodní rejstřík, diskuze na specializovaných serverech zabývajících se danou problematikou, zkušenosti známých aj.). Naším cílem je spokojenost zákazníka, za více než 9 let provozu máme přes 50000 spokojených zákazníků. Je to dáno nejen maximálně solidním přístupem, ale i tím, že prodáváme zboží výhradně určené pro český trh, kde zákazník nemá problém reklamace uplatňovat zdarma v rámci záruky v autorizovaných servisech. Nabízíme kvalitní produkty - vše je originálně zabalené, české, určené pro český trh, se zárukou 24 měsíců, splňuje všechny příslušné zákonné normy a předpisy (Prohlášení o shodě), je včetně originálních českých návodů k použití. Pokud se bojíte problémům s přepravou např. při zaslání poštou, tak zásilky posíláme velmi řádně zabalené a pojištěné, problém s jakkoliv poškozeným zbožím během přepravy jsme za celou dobu fungování ještě neřešili.
Jste plátce DPH?
Ano, DIČ CZ8011140280. Cena bez i s DPH je vždy uvedena v ceníku, plátci DPH si na částku DPH mohou provést samozřejmě odpočet.
Co je to poplatek za odpad a proč ho účtujete?
Dne 13.8. 2005 vstoupila v platnost některá ustanovení novely zákona o odpadech, která se týká elektrických a elektronických zařízení. Účelem této novely je prevence vzniku odpadních elektrických a elektronických zařízení a snížení odpadu, který z těchto zařízení vzniká. Všichni výrobci a dovozci elektrospotřebičů musí od 1. září 2005 finančně přispívat do kolektivního systému (REMA systém), ze kterého je recyklace starších výrobků financována. Tento finanční příspěvek mají možnost uvádět odděleně na všech prodejních dokladech k novému zboží. V takovém případě mají i koncoví prodejci povinnost uvádět na prodejních dokladech finanční příspěvek zvlášť, tak aby bylo zřejmé, jaká část kupní ceny bude použita k úhradě nákladů na recyklaci elektrospotřebiče. Z tohoto důvodu jsme nuceni tento poplatek účtovat dále Vám, zákazníkům. Pro mobilní telefony tento příspěvek činí 1,20 Kč + 20 % DPH, pro digitální fotoaparáty 12,60 Kč + 20 % DPH. Příslušenství např. k mobilním telefonům má poplatek od 0 (kryty, pouzdra..) po většinou 2,-- Kč bez dph (síťové nabíječky). V našem košíkovém systému bude tento poplatek účtován odděleně. Naštěstí v oblasti mobilních telefonů i digitálních fotoaparátů je tento poplatek velmi nízký, pokud si ale budete někde kupovat např. ledničku, tak zaplatíte 420,-- Kč.
Jakou dáváte záruku na prodávané zboží?
Dle novely občanského zákoníku poskytujeme konečnému spotřebiteli záruku 24 měsíců. Speciální kategorii tvoří zboží s nižší životností (např. u baterií je životnost náplně určena na 6 měsíců od data prodeje). Po této době Dále poskytujeme pro konečného spotřebitele (neplatí pro nákup na ičo) záruku 14ti dní na vrácení v rámci zákona 367/2000 Sb. Bližší informace o zárukách najdete v rubrice Nákupní řád. Dále poskytujeme záruku nejnižší ceny na trhu. Při nákupu na
Kde lze záruku uplatnit v případě poruchy? Jaký servis bude nejspolehlivější a nejrychlejší?
Reklamační postupy řeší Reklamační řád. Pro nejrychlejší odstranění záruční vady doporučujeme využít níže uvedená autorizovaná servisní střediska. Oprava je v uvedených servisech nejrychlejší a mají největší zásoby náhradních dílů. Pro zaslání do servisu doporučujeme využít službu cenné psaní české pošty (obálku pro cenné psaní získáte na poště), stačí zabalit jen telefon s vyplněným záručním listem popř. s kopií nákupního dokladu + dopisem (Doporučený formát: Žádám o záruční opravu mobilního telefonu značka,typ,IMEI. Popis závady, Vaše adresa, kontakty a podpis) a poslat na adresu servisu. Po opravě Vám bude zdarma doručeno zpět. Stav Vaší zakázky můžete sledovat na internetových stránkách servisu. Doba opravy je ve většině případů 3 dny, což je výrazně rychlejší, než když telefon pošlete k nám a my to přeposíláme jednou za týden hromadně. Samozřejmě můžete využít i jiná autorizovaná servisní centra, ale tyhle jsou nejrychlejší a i s posláním poštou to vyjde rychleji, než využít menší servis, který na to nebude mít díly popř. slouží jen jako sběrné místo a stejně to posílá do těchto níže vypsaných hlavních servisů.
NOKIA - doporučujeme poslat (popř. pro pražské zákazníky možnost dovézt osobně - servis se nalézá přímo u metra Skalka) na adresu: CELL NET, s.r.o., Rubensova 2241, 100 00 Praha 10
Sony Ericsson - odvoz do servisu zdarma přes logistický HUB - kontaktujte nás e-mailem - pošleme Vám přesné instrukce!
SAMSUNG - BRITEX-CZ, s.r.o., poštou i osobně na adresu: Milady Horákové 125, 272 01 Kladno
LG - BRITEX-CZ, s.r.o., poštou i osobně na adresu: Milady Horákové 125, 272 01 Kladno
HTC - VSP DATA, a.s. - do servisu lze objednat svoz (v případě záruční opravy zdarma), na adrese: http://services.vspdata.cz/htc/ Nutno uvést, zda máte zájem o záruční či nezáruční opravu.
E-TEN - napište nám, pošleme Vám instrukce e-mailem
TOMTOM - doprava do servisu zdarma, napište nám, pošleme Vám instrukce.
JABLOTRON - aktuální adresu na servis máte na konci návodu k obsluze.
Ohledně dalších značek a pro bližší informace volejte 608 444 007 nebo nám napište na soukup@mobilhouse.cz . Děkujeme.
Dá se u vás nakupovat na splátky? Jak to funguje a probíhá?
Ano, nákup na splátky (úvěr) je možný. Pokud chcete uskutečnit nákup na splátky (GE MONEY MULTISERVIS), tak je nutno uskutečnit objednávku přes košíkový systém. Jak na to? Je to velmi jednoduché. Zboží vložíte do košíku (min hodnota je 3000 Kč, můžete si vybrat cokoliv z naší bohaté nabídky) a zatrhnete nákup na splátky – požádat o online úvěr. Poté vyberete způsob dodání a vyplníte své kontaktní údaje (pro živnostníky je možné vyplnit i fakturační údaje…..). Po odeslání objednávky stačí kliknout na tlačítko Požádat o úvěr, přesměrujete se na stránky GE MONEY a po odsouhlasení smluvních podmínek si:
• v kalkulátoru zvolíte počet a výši měsíčních splátek; lze si vybrat i z akčních splátkových programů podle aktuální nabídky banky
• vyplníte a odešlete žádost o úvěr
• obratem budete informováni o schválení/zamítnutí Vaší žádosti (většinou do půl hodiny).
Následně se s vámi spojíme a domluvíme termín dodání. Při dodávce zboží popř. předem na účet zaplatíte jen tzv. Přímou platbu (ve většině případů je to 10 % ceny zboží), poté splácíte měsíčně úvěr podle toho, jak vám banka schválila ve smlouvě (na účet banky). V košíku se Vám celková cena zboží propočte rovnou při objednání, takže úvěr je již včetně nákladů na dopravné a poštovné. Pokud potřebujete poradit ohledně splátkového prodeje, napište nám na soukup@mobilhouse.cz .
Chtěl bych si koupit telefon za 5000 Kč na splátky, kolik zaplatím první splátku a kolik budu splácet měsíčně?
Doporučuji navštívit předem stránky banky (www.gemoney.cz), kde najdete informace o aktuální nabídce. Např. probíhá dlouhodobá kampaň, která se jmenuje 1/10. Na začátku zaplatíte tzv. Přímou platbu ve výši 10 % ceny zboží (tj. 500 Kč), pak splácíte po dobu deseti měsíců vždy 10 % ceny zboží (tj. každý měsíc 500 Kč; RPSN je 26,27 %). Nevyhovuje-li Vám tato nabídka, můžete si první splátku i další splátky vybrat podle svých představ.
Nabízíte slevy při velkoobchodním prodeji?
Ano, při větším množství popř. častých nákupech.
Jak mám postupovat pokud jsem nenašel to zboží, které hledám?
Napište nám e-mail a pokusíme se Vám ho za dobrou cenu sehnat :)
Chtěl bych s Vámi spolupracovat (propagace, získávání zákazníků.. ). Je možné se domluvit?
Určitě, napište mi na soukup@mobilhouse.cz
Nenašli jste odpověď na Vaši otázku?
Napište nám: info@mobilhouse.cz
nebo volejte: 608 444 007můžete psát i volat přes Skype. Pokud nejsme on-line, napište nám prosím nejdříve mail, jakmile to bude možné, tak se přihlásíme.
Odpovíme Vám v co nejkratším možném termínu.
Vyhledávání
Přihlášení
Nejprodávanější
Spolupracujeme s :
© Filip Soukup 2000-2009. Právní podrobnosti a ochrana osobních údajů, IT & WEB by MyHome.CZ & © Sony-Ericsson-CZ.com 2009